Pages

Sunday, April 4, 2010

Buku-buku baru di pusat sumber..

Sejak menjadi Guru Pusat Sumber, satu perkara yang tidak dapat saya elakkan ialah dikejar oleh pembekal buku. Jadi, mulai minggu sudah saya sudah memesan buku-buku yang saya rasa sesuai untuk para pelajar...disamping menambah koleksi buku-buku yang sedia ada.
Antara buku-buku yang telah saya pesan ialah dari kategori fiksyen iaitu novel-novel yang sesuai untuk dibaca oleh remaja dan pelajar-pelajar.
Buku-buku lain yang saya pesan antaranya dari kategori pengetahuan am, motivasi, dan buku-buku agama.

Antara buku yang menarik yang saya sudah lihat sekali lalu ialah buku di atas. Buku yang di atas mengingatkan kita akan peristiwa Tsunami yang berlaku beberapa tahun yang lalu.



Dan tidak lupa...buku-buku rujukan yang baru dan mantap untuk para pelajar....
Ayuh...!!! berkunjung ke Pusat sumber anda tidak akan kecewa....
p/s : Buku-buku mungkin masih dalam proses ....tunggu, tidak lama lagi akan dibenarkan untuk peminjaman.

No comments:

Post a Comment