Pages

Friday, April 23, 2010

Yayasan Perak Sumbang Komputer....

Sabtu, 24hb April 2010... Satu majlis khas diadakan sempena penyerahan sumbangan komputer bernilai RM10,000.00 telah disumbangkan oleh Yayasan Perak.
Majlis yang dihadiri oleh Pengarah Yayasan Perak sendiri iaitu Encik Jamil bin Kasah serta Tuan Hj Zainul dari JPN.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Nik Abd Malek...


Yang Dipertua PIBG, Dr Rosli bin Sahat memulakan ucapan alu-aluan untuk tetamu dan hadirin.



Puan Pengetua mengalu-alukan kehadiran para tetamu yang juga merupakan bekas teman-teman persekolahan beliau semasa di tingkatan 6 di sekolah ini. Juga mengucapkan ribuan terima kasih di atas sumbangan yang diberikan..... Sesungguhnya pihak sekolah begitu memerlukan sangat komputer untuk menjayakan program SCORE A. Ini adalah salah satu usaha untuk membantu kecemerlangan pelajar...
Antara yang hadir adalah bekas-bekas pelajar yang telah berjaya yang juga rakan-rakan persekolahan Tingkatan 6 dengan Puan Pengetua.
Mereka adalah bekas pelajar tingkatan 6 tahun 1976.
Sebilangan besar mereka telah menjawat jawatan yang besar..

Ucapan dari Pengarah Yayasan Perak, Encik Jamil bin Kasah. Beliau menceritakan serba-sedikit pengalaman bersekolah di sini kepada pelajar-pelajar yang hadir....

Acara yang dinantikan...penyerahan cek sumbangan dari Yayasan Perak.
TERIMA KASIH DAUN KELADI...
JASA MU TUAN KEKAL ABADI....








1 comment:

  1. rasanya idea asal dari Tn Hj Zainul Kamal, Penyelia Sek Men, JPN (bekas pelajar SRC)org kuat KRK di JPN yg menyuarakan hasrat kpd Yayasan Perak. hasilnya, pengarah yayasan perak sendiri turun padang ke src. serampang dua mata, mereka juga ingin melancarkan persatuan bekas pelajar ting.6 (1976) src si src sendiri.
    syabas & tahniah. harap2 rezeki lain boleh dapat lagi... contoh : coaster yg terlalu uzur

    ReplyDelete